Facebook Instagram

Gravid joga

Gravid joga, Joga v tehotenstve, prehlbuje vnútornú komunikáciu medzi mamičkou a dieťatkom. Pomáha tiež vyrovnať sa s rôznymi (častokrát aj nečakanými zmenami), ktoré budúcu mamičku v tomto období čakajú.

Cvičením jogy v tehotenstve pracujete s panvovým dnom, čím pripravíte vaše telo na pôrod a zotavenie po ňom. Posilníte a uvoľníte celé telo, zbavíte sa bolesti chrbta a načerpáte pozitívnu energiu.

Cieľom našich lekcií je oslava týchto vzácnych, jedinečných chvíľ vášho života a príprava na ich prežitie v tej najlepšej fyzickej kondícii a psychickej pohode.

 

Joga v tehotenstve, joga, yoga, prekrvenie panvového dna, pokoj mysle, pôrod, pozitívna energia, jogová prax, pohodlné oblečenie, jogamatka, cvičenie pre tehotné, tehuľky

Ako prebieha lekcia

Lekcie sú špeciálne navrhnuté pre spokojnosť mamičiek a ich bábätiek, pre rozhýbanie a uvoľnenie celého tela.

Každá lekcia sa skladá z jogovych ásan (pozícií), dychových a vizualizačných techník, meditácie a relaxácie. Toto všetko oceníte od začiatku tehotenstva, cez pôrod, až po regeneráciu a zotavenie po ňom.

Lekcie ponúkajú kombináciu dynamických, energizujúcich cvikov a relaxačných pozícií pre všetky trimestre.

Neodlučiteľnou súčasťou cvičenia je správne dýchanie. To má totiž fundamentálny význam nielen počas tehotenstva, ale aj pri samotnom pôrode. Správna práca s dychom značne uľahčuje pôrod a pomáha lepšie zvládať pôrodné kontrakcie. 

Skladba jednotlivých lekcií sa riadi hlavne podľa individuálnych pocitov a rozpoloženia budúcich mamičiek v deň lekcie. Spoločne sa zameriavame na zmiernenie obvyklých problémov spojených s tehotenstvom, ale sústredíme sa aj na rozvoj sily, vytrvalosti a flexibility.

Dĺžka trvania lekcie: 90 min.

Prínosy pravidelného cvičenia

Väčšina lekárov v súčasnosti uznáva, že cvičenie jogy a meditácie v priebehu tehotenstva má pozitívny vplyv najmä na:

  • odstránenie ranných nevoľností
  • zlepšenie trávenia a vylučovania
  • zlepšenie činnosti obehového systému a reguláciu krvného tlaku
  • zníženie bolestí v oblasti bedier a krížov
  • posilnenie činnosti jednotlivých orgánov
  • elimináciu vzniku varixov, opuchov končatín a celulitídy
  • posilnenie svalstva panvového dna
  • zvýšenie pružnosti svalov
  • navodenie vnútornej rovnováhy a pokoja mysle
  • prípravu ženy k pôrodu a uľahčenie jej zotavenia po ňom

AKTUÁLNE KURZY A WORKSHOPY

Pre koho je určená

Joga v tehotenstve, joga, yoga, prekrvenie panvového dna, pokoj mysle, pôrod, pozitívna energia, jogová prax, pohodlné oblečenie, jogamatka, cvičenie pre tehotné, tehuľky

tehotné ženy

 

 

Gravid joga má blahodarný vplyv na zdravie, napriek tomu sa radšej informujte u svojho ošetrujúceho gynekológa, či môžete daný druh cvičenia absolvovať.

Pokiaľ máte aj napriek dobrému zdravotnému stavu akékoľvek pochybnosti, alebo ste pred otehotnením viedli skôr sedavý spôsob života, odporúčame začať s cvičením jogy až po 12-14 týždni tehotenstva.

Lekcie sú vhodné pre úplné začiatočníčky, ako aj pre ženy, ktoré hľadajú modifikácie a variácie svojej pravidelnej jogovej praxe.

Príprava na lekciu

Čo si priniesť so sebou

Najlepšie sa budete cítiť v pohodlnom oblečení z prírodných materiálov.
Odložte si všetky šperky a doplnky, ktoré by vám mohli prekážať.

Pomôcky na cvičenie

Deky a jogamatky máme zdarma k zapožičaniu na všetkých miestach, kde cvičíme. Aj napriek tomu, že podložky sa snažíme udržiavať v čistote, z hygienických dôvodov odporúčame si priniesť svoju vlastnú.

Počas cvičenia sa často používajú rôzne pomôcky: deky, kocky a valce.

Zdravotné obmedzenia

Pokiaľ máte akékoľvek zdravotné obmedzenie (vážne problémy s chrbticou, kolenami, ste po operácii a podobne), vždy pred lekciou upozornite vašu cvičiteľku.

V prípade akýchkoľvek otázok sa obráťte na svoju cvičiteľku.

 

Cena lekcie a rozvrh

Cena lekcie: 7 € / 90 min.

Ceny všetkých lekcií nájdete v našom Cenníku.

Rozpis všetkých lekcií nájdete v našom Rozvrhu.

 

Prihláste sa na odber noviniek
Hore