Facebook

Joga v tehotenstve

Joga v tehotenstve prehlbuje vnútornú komunikáciu medzi mamičkou a dieťatkom. Pomáha tiež vyrovnať sa s rôznymi (častokrát aj nečakanými zmenami), ktoré budúcu mamičku v tomto období čakajú.

Cvičením jogy v tehotenstve pracujete s panvovým dnom, čím pripravíte vaše telo na pôrod a zotavenie po ňom. Posilníte a uvoľníte celé telo, zbavíte sa bolesti chrbta a načerpáte pozitívnu energiu.

Cieľom našich lekcií je oslava týchto vzácnych, jedinečných chvíľ vášho života a príprava na ich prežitie v tej najlepšej fyzickej kondícii a psychickej pohode.


Joga v tehotenstve, joga, yoga, prekrvenie panvového dna, pokoj mysle, pôrod, pozitívna energia, jogová prax, pohodlné oblečenie, jogamatka, cvičenie pre tehotné, tehuľky

Ako prebieha lekcia

Lekcie sú špeciálne navrhnuté pre spokojnosť mamičiek a ich bábätiek, pre rozhýbanie a uvoľnenie celého tela.

Každá lekcia sa skladá z jogovych ásan (pozícií), dychových a vizualizačných techník, meditácie a relaxácie. Toto všetko oceníte od začiatku tehotenstva, cez pôrod, až po regeneráciu a zotavenie po ňom.

Lekcie ponúkajú kombináciu dynamických, energizujúcich cvikov a relaxačných pozícií pre všetky trimestre.

Neodlučiteľnou súčasťou cvičenia je správne dýchanie. To má totiž fundamentálny význam nielen počas tehotenstva, ale aj pri samotnom pôrode. Správna práca s dychom značne uľahčuje pôrod a pomáha lepšie zvládať pôrodné kontrakcie. 

Skladba jednotlivých lekcií sa riadi hlavne podľa individuálnych pocitov a rozpoloženia budúcich mamičiek v deň lekcie. Spoločne sa zameriavame na zmiernenie obvyklých problémov spojených s tehotenstvom, ale sústredíme sa aj na rozvoj sily, vytrvalosti a flexibility.

Dĺžka trvania lekcie: 90 min.

Prínosy pravidelného cvičenia

Väčšina lekárov v súčasnosti uznáva, že cvičenie jogy a meditácie v priebehu tehotenstva má pozitívny vplyv najmä na:

  • odstránenie ranných nevoľností
  • zlepšenie trávenia a vylučovania
  • zlepšenie činnosti obehového systému a reguláciu krvného tlaku
  • zníženie bolestí v oblasti bedier a krížov
  • posilnenie činnosti jednotlivých orgánov
  • elimináciu vzniku varixov, opuchov končatín a celulitídy
  • posilnenie svalstva panvového dna
  • zvýšenie pružnosti svalov
  • navodenie vnútornej rovnováhy a pokoja mysle
  • prípravu ženy k pôrodu a uľahčenie jej zotavenia po ňom

AKTUÁLNE KURZY A WORKSHOPY

Pre koho je určená

Joga v tehotenstve, joga, yoga, prekrvenie panvového dna, pokoj mysle, pôrod, pozitívna energia, jogová prax, pohodlné oblečenie, jogamatka, cvičenie pre tehotné, tehuľky

tehotné ženy



Joga v tehotenstve má blahodarný vplyv na zdravie, napriek tomu sa radšej informujte u svojho ošetrujúceho gynekológa, či môžete daný druh cvičenia absolvovať.

Pokiaľ máte aj napriek dobrému zdravotnému stavu akékoľvek pochybnosti, alebo ste pred otehotnením viedli skôr sedavý spôsob života, odporúčame začať s cvičením jogy až po 12-14 týždni tehotenstva.

Lekcie sú vhodné pre úplné začiatočníčky, ako aj pre ženy, ktoré hľadajú modifikácie a variácie svojej pravidelnej jogovej praxe.

Príprava na lekciu

Čo si priniesť so sebou

Najlepšie sa budete cítiť v pohodlnom oblečení z prírodných materiálov.
Odložte si všetky šperky a doplnky, ktoré by vám mohli prekážať.

Pomôcky na cvičenie

Deky a jogamatky máme zdarma k zapožičaniu na všetkých miestach, kde cvičíme. Aj napriek tomu, že podložky sa snažíme udržiavať v čistote, z hygienických dôvodov odporúčame si priniesť svoju vlastnú.

Počas cvičenia sa často používajú rôzne pomôcky: deky, kocky a valce.

Zdravotné obmedzenia

Pokiaľ máte akékoľvek zdravotné obmedzenie (vážne problémy s chrbticou, kolenami, ste po operácii a podobne), vždy pred lekciou upozornite vašu cvičiteľku.

V prípade akýchkoľvek otázok sa obráťte na svoju cvičiteľku.


Cena lekcie a rozvrh

Cena lekcie: 6 € / 90 min.

Ceny všetkých lekcií nájdete v našom Cenníku.

Rozpis všetkých lekcií nájdete v našom Rozvrhu.


Prihláste sa na odber noviniek
Hore