Facebook

Súkromné lekcie pre skupiny aj jednotlivcov

Uzavreté skupinové kurzy, ako aj individuálne lekcie ponúkame pre firmy, športové kluby a tiež jednotlivcov, ktorí vyhľadávajú osobitný prístup.

Joga učí diferencovane vnímať zapojenie rôznych svalových partií v jogových pozíciách a súčasne učí uvoľňovať tie, ktoré sa na samotnej pozícii nepodieľajú. Táto schopnosť nám umožní naplno využiť to, čo skutočne potrebujeme.

Súčasťou jogy sú aj dychové cvičenia. Tie majú okrem prečistenia energetických kanálov aj ten účinok, že zvyšujú vitálnu kapacitu pľúc a zásobujú telo takým množstvom kyslíka, pri ktorom dochádza k stimulácii endokrinného systému a prenosu vitálnej energie do celého tela. Okrem toho práca s vlastným dychom pomáha zlepšovať vnímavosť voči sebe samému.

Na súkromnú lekciu je potrebné sa objednať u našich cvičiteľov.

Dĺžka trvania lekcie je 60 min. alebo 90 min. Skladby lekcií budú prispôsobené vašim potrebám.

Lekcie vedieme aj v anglickom jazyku.

Pre firmy

Ponúkame špeciálne kurzy či skupinové lekcie v rámci firemného sociálneho programu. Cvičenie jogy môže prispieť k zlepšeniu atmosféry na pracovisku, zvýšiť radosť z práce a dodať energiu potrebnú pre celý deň. Lekcie sú zamerané na prehĺbenie vedomej práce s telom a mysľou.

Cvičenie prebieha v štúdiu Yoga Shala alebo priamo v priestoroch firmy (alebo jej blízkosti) pred začiatkom pracovnej doby, po jej skončení, alebo počas obednej prestávky. Joga môže byť tiež súčasťou pohybových aktivít na firemných dňoch, teambuildingoch, športových hrách, wellness pobytoch, firemných školeniach, a pod.

Môže sa jednať o jednorazovú akciu „ukážková hodina jogy“ alebo o niekoľkomesačné pravidelné cvičenie – cielený kurz jogy.

Pre viac informácií kontaktujte našich učiteľov.

Prínosy pravidelného cvičenia

  • pomáha vyrovnať asymetrie v tele
  • posilňujúce cviky zlepšujú svalový tonus, uvoľňujúce ich zase spružňujú
  • revitalizuje kĺby rotačnými pohybmi
  • zlepšuje hladinu krvného cukru, lipidov a voľného kortizolu v slinách
  • zabezpečuje pokles úzkosti a stresu
  • posilňuje psychiku
  • zlepšuje schopnosť koncentrácie a vnímavosti
  • zvyšuje psychosomatickú stabilitu, spokojnosť a vyrovnanosť
  • zabezpečuje podávanie lepších pracovných i športových výkonov

Pre športovcov

Ako forma fyzického a psychického cvičenia má joga mnoho výhod  pre šport, pretože vhodne vyvažuje tréning a účinne pomáha zlepšiť mentálne schopnosti. Učí nás uvedomeniu si seba samých, dýchaniu, relaxácii i pozitívnemu mysleniu. To sú kvality, ktoré sa zídu každému z nás, či už športujeme rekreačne alebo vrcholovo.

Cvičenie jogy sa odporúča tak ako pred tréningovou jednotkou, tak aj po nej.

 

Prínosy pravidelného cvičenia pre fyzickú stránku športovca

Jednotlivé jogové ásany sú fyzickými pozíciami, ktoré synchronizujú dych a pohyb. Výdrž v týchto pozíciách vedie k pretiahnutiu a posilneniu rôznych častí tela.

Pravidelná jogová prax systematicky precvičuje všetky hlavné svalové skupiny - chrbát, krk, ramená, hlboký stabilizačný systém, bedrá, sedacie svaly, ale tiež členky, chodidlá, zápästie a ruky. Aj napriek tomu, že väčšina pozícii je anaeróbneho charakteru, dokáže zásobovať kyslíkom telové bunky cestou vedomého, hlbokého dýchania a nepretržitým preťahovaním či kontrakciou jednotlivých svalových skupín. 

Joga môže pomôcť kontrolovať nerovnováhu svalového vývoja a pomáha telu fungovať efektívnejšie. Pokiaľ je telo flexibilné a ohybné, prirodzene je aj menej náchylné k športovým úrazom.

Prínosy pravidelného cvičenia pre psychickú stránku športovca

„Keď je hladina jazera kľudná, dovidíme až na dno ľahšie, ako keď je hladina rozbúrená vlnami.“

To isté platí aj o našej mysli - keď je myseľ pokojná, môžeme kontrolovať psychické rozrušenie tým, že sa sústredíme a dokonale koncentrujeme. Keď sa športovec v akomkoľvek športe pokúša dosiahnuť určitý cieľ, keď hrá za svoj tím či svoju zem, prípadne na neho pôsobí očakávanie fanúšikov i trénerov - to všetko zaťažuje jeho myseľ stresom. Možným výsledkom týchto vplyvov je prirodzený pokles výkonnosti. 

Žiadne množstvo fyzického tréningu nemôže jednotlivca dokonale pripraviť na pochybnosti či obavy, ktoré zasiahnu jeho myseľ v priebehu závodu alebo zápasu. Opakovaným praktikovaním a držaním jogových pozícií, koncentráciou na hlboké brušné dýchanie, meditáciou a relaxáciou môžeme zvýšiť povedomie tela, zmierniť chronické prejavy stresu, uvoľniť myseľ, zostriť koncentráciu a „zostať v hre“.

Pre koho je joga určená

Súkromné lekcie, lekcie jogy pre skupiny, lekcie jogy pre jednotlivcov, lekcie pre firmy, cvičenie pre kolegov, cvičenie pre firmy, športové kluby, osobitný prístup, dychové cvičenia, kurzy, workshopy, lekcie, teambuilding, zlepšenie svalového tonusu, posilňovanie psychiky, pokles hladiny krvného cukru, zlepšovanie pracovných výkonov

mladí

 

Súkromné lekcie, lekcie jogy pre skupiny, lekcie jogy pre jednotlivcov, lekcie pre firmy, cvičenie pre kolegov, cvičenie pre firmy, športové kluby, osobitný prístup, dychové cvičenia, kurzy, workshopy, lekcie, teambuilding, zlepšenie svalového tonusu, posilňovanie psychiky, pokles hladiny krvného cukru, zlepšovanie pracovných výkonov

ľudia stredného veku

 

Súkromné lekcie, lekcie jogy pre skupiny, lekcie jogy pre jednotlivcov, lekcie pre firmy, cvičenie pre kolegov, cvičenie pre firmy, športové kluby, osobitný prístup, dychové cvičenia, kurzy, workshopy, lekcie, teambuilding, zlepšenie svalového tonusu, posilňovanie psychiky, pokles hladiny krvného cukru, zlepšovanie pracovných výkonov

chorí

 

Súkromné lekcie, lekcie jogy pre skupiny, lekcie jogy pre jednotlivcov, lekcie pre firmy, cvičenie pre kolegov, cvičenie pre firmy, športové kluby, osobitný prístup, dychové cvičenia, kurzy, workshopy, lekcie, teambuilding, zlepšenie svalového tonusu, posilňovanie psychiky, pokles hladiny krvného cukru, zlepšovanie pracovných výkonov

len nie leniví :)

 

Krásou jogy je jej univerzálnosť. Cvičiť môže každý, deti, mladí, ľudia stredného veku, seniori, ľudia zdraví aj chorí. Je len potrebné nájsť štýl, ktorý je pre vás vhodný a hlavne vyčleniť čas na pravidelné cvičenie. Je dobré vyskúšať rôzne štýly, aby ste našli ten, ktorý vám práve vyhovuje.

Príprava na lekciu

Čo si priniesť so sebou

Najlepšie sa budete cítiť v pohodlnom oblečení z prírodných materiálov.
Odložte si všetky šperky a doplnky, ktoré by vám mohli prekážať.

Pomôcky na cvičenie

Deky a jogamatky máme zdarma k zapožičaniu na všetkých miestach, kde cvičíme. Aj napriek tomu, že podložky sa snažíme udržiavať v čistote, z hygienických dôvodov odporúčame si priniesť svoju vlastnú.

Nápoje a jedlo

V priebehu lekcie sa neodporúča piť. Akonáhle sa napijete, dochádza tak k ochladzovaniu organizmu a tiež narušovaniu plynulosti cvičenia a toku energie.

Po lekcií sa môžete občerstviť na Yoga Shala štúdiu čajom či vodou.

Nejedzte min. 2 hodiny pred lekciou (v prípade, že máte pred lekciou hlad, dajte si napr. zahrsť orechov či sušeného ovocia)

Zdravotné obmedzenia

Pokiaľ máte akékoľvek zdravotné obmedzenie (vážne problémy s chrbticou, kolenami, ste po operácii a podobne), vždy pred lekciou upozornite vášho učiteľa.

 

V prípade akýchkoľvek otázok sa obráťte na svojho učiteľa.

Cena lekcie a rozvrh

Cena súkromnej lekcie: 90 min./ 45€
Cena súkromnej lekcie: 60 min./ 35€

Ceny všetkých lekcií nájdete v našom Cenníku.

Rozpis všetkých lekcií nájdete v našom Rozvrhu. Súkromnú hodinu odporúčame dohodnúť telefonicky alebo emailom priamo s učiteľom.

 

Prihláste sa na odber noviniek
Hore