Facebook Instagram

Súkromné lekcie pre skupiny aj jednotlivcov

Uzavreté skupinové kurzy, ako aj individuálne lekcie ponúkame pre firmy, športové kluby a tiež jednotlivcov, ktorí vyhľadávajú osobitný prístup.

Joga učí diferencovane vnímať zapojenie rôznych svalových partií v jogových pozíciách a súčasne učí uvoľňovať tie, ktoré sa na samotnej pozícii nepodieľajú. Táto schopnosť nám umožní naplno využiť to, čo skutočne potrebujeme.

Súčasťou jogy sú aj dychové cvičenia. Tie majú okrem prečistenia energetických kanálov aj ten účinok, že zvyšujú vitálnu kapacitu pľúc a zásobujú telo takým množstvom kyslíka, pri ktorom dochádza k stimulácii endokrinného systému a prenosu vitálnej energie do celého tela. Okrem toho práca s vlastným dychom pomáha zlepšovať vnímavosť voči sebe samému.

Na súkromnú lekciu je potrebné sa objednať u našich cvičiteľov.

Dĺžka trvania lekcie je 60 min. alebo 90 min. Skladby lekcií budú prispôsobené vašim potrebám.

Lekcie vedieme aj v anglickom jazyku.

Individuálne lekcie jogy

Máte špeciálne želanie, ciele alebo zdravotné obmedzenia? Chýba Vám čas navštíviť pravidlené hodiny jógy podľa rozvrhu? Alebo Vám vyhovuje cvičiť nerušenie a v súkromí? Individuálne lekcie pod dohľadom jedného z našich certifikovaných lektorov môžu prebiehať priamo v štúdiu Yoga Shala Trenčín, alebo v pohodlí Vášho domova, v čase, ktorý Vám bude najviac vyhovovať.

Individuálne lekcie sú vhodné pre jednotlivcov, ale i pre menšie skupiny pracovného kolektívu, rodiny alebo priateľov (max počet 5 osôb). Učiteľ/ka jógy prispôsobí lekciu priamo na mieru Vašich potrieb, vďaka čomu vo svojej jógovej praxi napredujete bezpečne a plynule.

Hlavné výhody individuálnych lekcií jogy

  • deň a čas, ktorý Vám vyhovuje
  • príjemný priestor štúdia Yoga Shala alebo vlastného domova
  • priebeh lekcie je úplne prispôsobený Vašim indiviuálnym potrebám, aktuálnym želaniam a zdravotnému stavu

 

Cena lekcie 

Individuálna hodina jógy doma : 60/90 min./ 45/55€
Individuálna hodina jógy v štúdiu: 60/90 min./ 35/45€

Uvedená cena je platná do maximálneho počtu 5 osôb. Lekcie môžu byť vedené v slovenskom alebo anglickom jazyku. 

Pre viac informácií o individuálnych lekciách jógy nás neváhajte kontaktovať.

 

 

Joga vo vašej firme

Zdravý, spokojný a uvedomelý zamestnanec je prínosom pre každú prosperujúcu firmu. Hodiny alebo kurzy jógy vo Vašej spoločnosti sa môžu stať obľúbeným benefitom Vašich zamestnancov a účinným pomocníkom pre udržanie sviežeho, spoľahlivého a dobre naladeného personálu.

Firemné lekcie alebo kurzy jógy môžu prebiehať v priestoroch nášho štúdia Yoga Shala Trenčín alebo priamo vo Vašej firme.

Hlavné výhody cvičenia jógy priamo v práci - pravidelné praktikovanie jógy - nielenže pozitívne ovplyvňuje zdravotný stav Vašich zamestnancov, ale zároveň prispieva k posilneniu ich schopností ako je sústredenie, odvaha, empatia, vytrvalosť alebo pozitívne vnímanie seba samých a okolia. 

Spokojnosť, fyzická vitalita a bdelosť celého tímu priamo vedie ku zlepšeniu pracovných výsledkov a dosahovanu firemných vízií. Spoločné cvičenie jógy celkom isto upevňuje a pozitívne ovplyvňuje medziľudské vzťahy na pracovisku.

Firemná jóga môže vo Vašej firme prebiehať buď ráno pred prácou, počas obednej prestávky alebo poobede po skončení pracovnej doby. Čas a miesto lekcie prispôsobíme Vašim individuálnym požiadavkám.

Pre viac informácií kontaktujte našich učiteľov.

Prínosy pravidelného cvičenia

  • pomáha vyrovnať asymetrie v tele
  • posilňujúce cviky zlepšujú svalový tonus, uvoľňujúce ich zase spružňujú
  • revitalizuje kĺby rotačnými pohybmi
  • zlepšuje hladinu krvného cukru, lipidov a voľného kortizolu v slinách
  • zabezpečuje pokles úzkosti a stresu
  • posilňuje psychiku
  • zlepšuje schopnosť koncentrácie a vnímavosti
  • zvyšuje psychosomatickú stabilitu, spokojnosť a vyrovnanosť
  • zabezpečuje podávanie lepších pracovných i športových výkonov

Cena lekcie 

Korporátna hodina jógy vo Vašej firme (do 10 osôb) : 60/90 min./ 70/80€
Korporátna hodina jógy v štúdiu (do 10 osôb): 60/90 min./ 60/70€

Uvedená cena je platná do maximálneho počtu 10 osôb. Lekcie môžu byť vedené v slovenskom alebo anglickom jazyku. 

Pre viac informácií o korporátnych lekciách jógy nás neváhajte kontaktovať.

 

Pre športovcov

Ako forma fyzického a psychického cvičenia má joga mnoho výhod  pre šport, pretože vhodne vyvažuje tréning a účinne pomáha zlepšiť mentálne schopnosti. Učí nás uvedomeniu si seba samých, dýchaniu, relaxácii i pozitívnemu mysleniu. To sú kvality, ktoré sa zídu každému z nás, či už športujeme rekreačne alebo vrcholovo.

Cvičenie jogy sa odporúča tak ako pred tréningovou jednotkou, tak aj po nej.

 

Prínosy pravidelného cvičenia pre fyzickú stránku športovca

Jednotlivé jogové ásany sú fyzickými pozíciami, ktoré synchronizujú dych a pohyb. Výdrž v týchto pozíciách vedie k pretiahnutiu a posilneniu rôznych častí tela.

Pravidelná jogová prax systematicky precvičuje všetky hlavné svalové skupiny - chrbát, krk, ramená, hlboký stabilizačný systém, bedrá, sedacie svaly, ale tiež členky, chodidlá, zápästie a ruky. Aj napriek tomu, že väčšina pozícii je anaeróbneho charakteru, dokáže zásobovať kyslíkom telové bunky cestou vedomého, hlbokého dýchania a nepretržitým preťahovaním či kontrakciou jednotlivých svalových skupín. 

Joga môže pomôcť kontrolovať nerovnováhu svalového vývoja a pomáha telu fungovať efektívnejšie. Pokiaľ je telo flexibilné a ohybné, prirodzene je aj menej náchylné k športovým úrazom.

Prínosy pravidelného cvičenia pre psychickú stránku športovca

„Keď je hladina jazera kľudná, dovidíme až na dno ľahšie, ako keď je hladina rozbúrená vlnami.“

To isté platí aj o našej mysli - keď je myseľ pokojná, môžeme kontrolovať psychické rozrušenie tým, že sa sústredíme a dokonale koncentrujeme. Keď sa športovec v akomkoľvek športe pokúša dosiahnuť určitý cieľ, keď hrá za svoj tím či svoju zem, prípadne na neho pôsobí očakávanie fanúšikov i trénerov - to všetko zaťažuje jeho myseľ stresom. Možným výsledkom týchto vplyvov je prirodzený pokles výkonnosti. 

Žiadne množstvo fyzického tréningu nemôže jednotlivca dokonale pripraviť na pochybnosti či obavy, ktoré zasiahnu jeho myseľ v priebehu závodu alebo zápasu. Opakovaným praktikovaním a držaním jogových pozícií, koncentráciou na hlboké brušné dýchanie, meditáciou a relaxáciou môžeme zvýšiť povedomie tela, zmierniť chronické prejavy stresu, uvoľniť myseľ, zostriť koncentráciu a „zostať v hre“.

Pre koho je joga určená

Súkromné lekcie, lekcie jogy pre skupiny, lekcie jogy pre jednotlivcov, lekcie pre firmy, cvičenie pre kolegov, cvičenie pre firmy, športové kluby, osobitný prístup, dychové cvičenia, kurzy, workshopy, lekcie, teambuilding, zlepšenie svalového tonusu, posilňovanie psychiky, pokles hladiny krvného cukru, zlepšovanie pracovných výkonov

mladí

 

Súkromné lekcie, lekcie jogy pre skupiny, lekcie jogy pre jednotlivcov, lekcie pre firmy, cvičenie pre kolegov, cvičenie pre firmy, športové kluby, osobitný prístup, dychové cvičenia, kurzy, workshopy, lekcie, teambuilding, zlepšenie svalového tonusu, posilňovanie psychiky, pokles hladiny krvného cukru, zlepšovanie pracovných výkonov

ľudia stredného veku

 

Súkromné lekcie, lekcie jogy pre skupiny, lekcie jogy pre jednotlivcov, lekcie pre firmy, cvičenie pre kolegov, cvičenie pre firmy, športové kluby, osobitný prístup, dychové cvičenia, kurzy, workshopy, lekcie, teambuilding, zlepšenie svalového tonusu, posilňovanie psychiky, pokles hladiny krvného cukru, zlepšovanie pracovných výkonov

chorí

 

Súkromné lekcie, lekcie jogy pre skupiny, lekcie jogy pre jednotlivcov, lekcie pre firmy, cvičenie pre kolegov, cvičenie pre firmy, športové kluby, osobitný prístup, dychové cvičenia, kurzy, workshopy, lekcie, teambuilding, zlepšenie svalového tonusu, posilňovanie psychiky, pokles hladiny krvného cukru, zlepšovanie pracovných výkonov

len nie leniví :)

 

Krásou jogy je jej univerzálnosť. Cvičiť môže každý, deti, mladí, ľudia stredného veku, seniori, ľudia zdraví aj chorí. Je len potrebné nájsť štýl, ktorý je pre vás vhodný a hlavne vyčleniť čas na pravidelné cvičenie. Je dobré vyskúšať rôzne štýly, aby ste našli ten, ktorý vám práve vyhovuje.

Príprava na lekciu

Čo si priniesť so sebou

Najlepšie sa budete cítiť v pohodlnom oblečení z prírodných materiálov.
Odložte si všetky šperky a doplnky, ktoré by vám mohli prekážať.

Pomôcky na cvičenie

Deky a jogamatky máme zdarma k zapožičaniu na všetkých miestach, kde cvičíme. Aj napriek tomu, že podložky sa snažíme udržiavať v čistote, z hygienických dôvodov odporúčame si priniesť svoju vlastnú.

Nápoje a jedlo

V priebehu lekcie sa neodporúča piť. Akonáhle sa napijete, dochádza tak k ochladzovaniu organizmu a tiež narušovaniu plynulosti cvičenia a toku energie.

Po lekcií sa môžete občerstviť na Yoga Shala štúdiu čajom či vodou.

Nejedzte min. 2 hodiny pred lekciou (v prípade, že máte pred lekciou hlad, dajte si napr. zahrsť orechov či sušeného ovocia)

Zdravotné obmedzenia

Pokiaľ máte akékoľvek zdravotné obmedzenie (vážne problémy s chrbticou, kolenami, ste po operácii a podobne), vždy pred lekciou upozornite vášho učiteľa.

 

V prípade akýchkoľvek otázok sa obráťte na svojho učiteľa.

Cena lekcie a rozvrh

Ceny všetkých lekcií nájdete v našom Cenníku.

Rozpis všetkých lekcií nájdete v našom Rozvrhu. Súkromnú hodinu odporúčame dohodnúť telefonicky alebo emailom priamo s učiteľom.

 

Prihláste sa na odber noviniek
Hore